مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:102020-08-03سياسي

در استان بوشهر عملا امکان برگزاری مراسم عزاداری نیست


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در استان بوشهر به سبب گرمای شدید و شرجی، معمولا مراسم عزاداری در مکان های سربسته با استفاده از کولرگازی برپا می شود و  از این نظر امکان شیوع کرونا در این مکان ها افزایش می یابد و عملا امکان پذیر نیست.

- سعید کشمیری با بیان اینکه 314 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 74 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 155 مورد مثبت قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 43 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 27 مورد مثبت قطعی بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه 6 نفر از همشهریان عزیزمان روز شنبه فوت شده اند که تست کرونای آن ها دیروز مثبت اعلام شده است و 5 نفر روز یکشنبه فوت شده اند که تست کرونای آن ها امروز مثبت اعلام شده که در رده سنی 37 تا 91 سال هستند.

کشمیری بابیان اینکه هم اکنون 56 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 30 مورد از آن ها با کمک دستگاه نفس می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در استان بوشهر عملا امکان برگزاری مراسم عزاداری نیست

در استان بوشهر عملا امکان برگزاری مراسم عزاداری نیست