مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 13:402020-08-03فناوري

گرانی بسته های اینترنت/ تخلفی که یک ماهه شد


«محمدجواد آذری جهرمی» در مدت کوتاهی به کاربران فضای مجازی اعلام کرد : «این مشکل به زودی برطرف خواهد شد و زورمان به اپراتورها می رسد.

» - محمدجواد آذری جهرمی در مدت کوتاهی به کاربران فضای مجازی اعلام کرد : این مشکل به زودی برطرف خواهد شد و زورمان به اپراتورها می رسد.

امروز (13مرداد) ماهگرد تخلفی است که در فروش بسته‌های اینترنت از سوی اپراتورها صورت گرفته و با گذشت 31 روز همچنان همه چیز در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ همه چیز از یک ماه قبل آغاز شد.

از شب 13 تیرماه.

آن‌هم نه بر اساس اعلام رسمی، کاربران فضای مجازی در صفحات توییتر و اینستاگرام اعتراض به حذف بسته‌های بلند مدت اینترنت توسط اپراتورها را آغاز کردند.

«محمدجواد آذری جهرمی» در مدت کوتاهی به کاربران فضای مجازی اعلام کرد : «این مشکل به زودی برطرف خواهد شد و زورمان به اپراتورها می‌رسد.

» این آخرین پیام وزیر ارتباطات به اعتراض‌ها بود و عدم حضور وزیر ارتباطات در فضای مجازی پس از آن پیام و در دسترس نبودن او برای پاسخگویی به این مساله باعث شد تا امروز این اعتراضات بدون پاسخ باقی بماند.

پس از اخطار اولیه رگولاتوری به اپراتورها که 14تیرماه انجام شد، کاربران منتظر نتیجه اخطار و عقب‌نشینی اپراتورها بودند اما نه تنها اخطار اولیه، بلکه جریمه دو میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی بسته های اینترنت/ تخلفی که یک ماهه شد

گرانی بسته های اینترنت/ تخلفی که یک ماهه شد