مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 13:402020-08-03فرهنگي

از همراهی دوربین تا اتاق خواب تا دغدغه عمل تغییر جنسیت دختر خانواده!


عباس اسماعیل گل؛ بعد از حاشیه هایی که برای سریال آقازاده رقم خورد برخی مخاطبان معتقدند چرا وزارت ارشاد وجه اعتقادی و ارزشمند آقازاده را سانسور می کند و با بخش های منشوری دل و همگناه همراه هستند؟ آن ها این دوگانگی را مشکوک .

- پرونده تناقض ارشاد درباره ممیزی های نمایش خانگی؛ (6) از همراهی دوربین تا اتاق خواب تا دغدغه عمل تغییر جنسیت دختر خانواده! پس از سانسور برخی سکانس های سریال آقازاده این پرسش در ذهن مخاطب شکل می گیرد، چرا وزارت ارشاد وجه اعتقادی و ارزشمند آقازاده را سانسور می کند و با بخش های منشوری سریال های دل و همگناه همراه هستند؟ گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: عباس اسماعیل گل؛ بعد از حاشیه هایی که برای سریال آقازاده رقم خورد برخی مخاطبان معتقدند چرا وزارت ارشاد وجه اعتقادی و ارزشمند آقازاده را سانسور می کند و با بخش های منشوری دل و همگناه همراه هستند؟ آن ها این دوگانگی را مشکوک و حاصل وادادگی وزارت ارشاد می دانند.

در ادامه نگاه کلی شده است به این دو سریال تا مخاطب قضاوت کند آیا طرح این شائبه ریشه در یک نگاه اصولی دارد؟ روابط عریان سریال هم گناه در سریال همگناه رابطه غیر مشروعی وجود ندارد و اما شکل پرداخت به روابط عجیب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همراهی دوربین تا اتاق خواب تا دغدغه عمل تغییر جنسیت دختر خانواده!

از همراهی دوربین تا اتاق خواب تا دغدغه عمل تغییر جنسیت دختر خانواده!