مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 13:352020-08-03سياسي

قله آگاهی و بصیرت ملت ایران در مقابله با فتنه 88 نمایان شد


نماینده ولی فقیه در استان قم آگاه بودن نسبت به زمان را سدی در برابر لغزش ها عنوان کرد و گفت: قله آگاهی و بصیرت ملت ایران در مقابله با فتنه 88 نمایان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر دوشنبه آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شده با اشاره به چهلمین سال تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاست گذار و برنامه ریز اصلی ایام الله و روزهای خاص در انقلاب اسلامی بوده و در این چهار دهه بوده و تلاش های این شورا زمینه زنده نگه داشتن این روزهای تاریخی در اذهان عمومی را فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به فتنه 88 و نقش مردم در خنثی شدن توطئه های دشمنان گفت: رهبر معظم انقلاب پس از فتنه 88 ضمن تقدیر از آیت الله جنتی، فرمودند که مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی این سال ها همچنان در خط درست و صراط مستقیم حرکت کرده و لحظه ها را شناخته است.

وی افزود: مشکل بعضی بی ایمانی، بی شوقی و بی محبتی نیست بلکه مهم این است که لحظه شناس نیستند.

آیت الله سعیدی آگاه بودن نسبت به زمان را سدی در برابر لغزش ها عنوان کرد و افزود: اوج بصیرت، آگاهی و هماهنگی در حوزه تبلیغات را در 9 دی سال 88 مشاهده کردیم که یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قله آگاهی و بصیرت ملت ایران در مقابله با فتنه 88 نمایان شد

قله آگاهی و بصیرت ملت ایران در مقابله با فتنه 88 نمایان شد