مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-03اجتماعي

اجرای طرح های مشاوره ای برای آموزش زندانیان در سمنان


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: طرح های مشاوره ای، جامع و یادگیری به طور ویژه برای آموزش زندانیان و خانواده های آنان توسط آموزش و پرورش اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان سمنان که به ریاست حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: خدمت به زندانیان و خانواده های آنان به طور ویژه از سال های گذشته در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان بوده است.

وی اضافه کرد: تسهیل در نام نویسی، دریافت نکردن شهریه یا وجوه کمک به مدارس ازجمله اقدامات مؤثر برای آسوده خاطر شدن خانواده های زندانیان از سوی آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: اداره کل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان، اسامی دانش آموزانی را که در خانواده زندانی زندگی می کنند، به آموزش و پرورش اطلاع دهند.

دستورانی اضافه کرد: اجرای طرح مرکز ناظر بر آموزش مهارتی و سوادآموزی بین زندانیان به طور ویژه در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه طرح های مشاوره ای، جامع و یادگیری به طور ویژه برای آموزش زندانیان و خانواده های آنان از سوی آموزش و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های مشاوره ای برای آموزش زندانیان در سمنان

اجرای طرح های مشاوره ای برای آموزش زندانیان در سمنان