مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-03اقتصادي

خاموشی 3 ساعته برخی مناطق اهواز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اعمال خاموشی در برخی مناطق اهواز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به مدت سه ساعت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اعمال خاموشی در برخی مناطق اهواز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به مدت سه ساعت خبر داد.

حسن کریمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به منظور انجام پاره ای تعمیرات اساسی و پیشگیرانه روی خروجی های ایستگاه برق ناشی از گرمای شدید هوا و افزایش بار مصرفی، برخی مناطق اهواز در در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (14 و 15 مردادماه) برای حدود سه ساعت خاموشی دارند.

وی افزود: این اقدامات در راستای ارتقای پایداری شبکه برق به ویژه در ساعت های پیک یا اوج مصرف در این مناطق انجام می شوند.

کریمی گفت: در این راستا، بخش هایی از مناطق فرهنگ شهر خیابان های صراط و پردیس حد فاصل بلوار گلزار، گلشن تا دانشگاه پیام نور فردا سه شنبه از ساعت 5:30 تا 8:30 خاموشی خواهند داشت.

وی افزود: روز چهارشنبه نیز بخشی از منطقه فاز دو پادادشهر شامل بلوار هاتف، سینا، سعادت، منازل فرهنگیان و نورد لوله از ساعت 5:30 تا 8:30 خاموشی دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: ساده ترین راه برای پایداری شبکه برق و جلوگیری از قطع برق ناشی از بروز حادثه، خودداری از استفاده از لوازم پرمصرف و غیرضروری در ساعت پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی 3 ساعته برخی مناطق اهواز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه

خاموشی 3 ساعته برخی مناطق اهواز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه