مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-03سياسي

لزوم رفع مشکل مسکن


امام جمعه همدان رفع مشکل مسکن را از مهم ترین اولویت های موجود بر شمرد و مطرح کرد: همه افراد آسیب دیده از کرونا نیاز به بسته غذایی ندارند و به عنوان مثال برای کمک به حل مشکل مسکن می توان با جمع آوری منابع و تامین زمین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در نشست هماهنگی آغاز مرحله دوم کمک های مومنانه با بیان اینکه در مرحله اول کمک های مومنانه با موازی کاری هایی در بین نهادهای مختلف مواجه بودیم، گفت: در این مدت همه مجموعه ها در صدد امداد رسانی و کمک بودند اما مشکل اصلی در هدفمند نبودن این کمک ها بود.

وی افزود: در استان نیازمند مدیریت واحدی برای نظارت بر منابع موجود هستیم و لذا نهادهای حمایتی در کنار وظایف مختص به خود، به صورت منسجم می توانند در این مرکز فعالیت داشته باشند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در کنار تشکیل این مجموعه باید دبیرخانه دائمی نیز برای مدیریت کارها تشکیل دهیم، گفت: همه نهادها و افرادی که توانایی کمک در این حوزه را دارند می توانند جز اعضا این قرارگاه باشند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که ممکن است در سال های بعد هم با مشکلات دیگری مواجه شویم، بهتر است که این دبیرخانه به صورت دائمی کار خود را آغاز کند، تا مدیریت بهتری اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع مشکل مسکن

لزوم رفع مشکل مسکن