مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-03حوادث

عاملان تخریب 40 خودرو شهروندان یزدی دستگیر شدند


ماموران پلیس در عملیاتی ضربتی چهار نفر از اراذل و اوباش و عاملان تخریب شیشه های بیش از 40 دستگاه خودروی شهروندان را در کمتر از 12 ساعت دستگیر کردند.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس در عملیاتی ضربتی چهار نفر از اراذل و اوباش و عاملان تخریب شیشه های بیش از 40 دستگاه خودروی شهروندان را در کمتر از 12 ساعت دستگیر کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح جزییات خبر شناسایی و دستگیری عامل تخریب خودروهای شهروندان یزدی که چندی پیش رخ داده است، اظهار کرد: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر تخریب شیشه های خودرو پارک شده در کنار خیابان و با توجه به حساسیت موضوع بررسی علل و عوامل این تخریب و دستگیری عاملان آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ماموران پلیس محرز شد، چهار نفر با دو دستگاه موتورسیکلت با پوشاندن سر و صورت خود در نیمه های شب شیشه های تعداد زیادی از خودروهای شهروندان را که در محلات نواب صفوی ، حسن آباد ، اکرمیه ، شیخداد و کنار کوچه و خیابان پارک بوده تخریب کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت کار اطلاعاتی گسترده پلیس در این خصوص گفت: ماموران پلیس شهرستان یزد با بازنگری محل های تخریب و همچنین کار لحظه به لحظه اطلاعاتی و میدانی، موفق شدند متهمان را شناسایی و شب گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان تخریب 40 خودرو شهروندان یزدی دستگیر شدند

عاملان تخریب 40 خودرو شهروندان یزدی دستگیر شدند