مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-03فرهنگي

چاپ 43 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با حمایت فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی  


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 43 عنوان با تیراژ یک هزار و 851  جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس با حمایت این اداره کل به چاپ رسید.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 43 عنوان با تیراژ یک هزار و 851  جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس با حمایت این اداره کل به چاپ رسید.

رضا رضایی افزود: این کتاب ها همزمان با 16 مرداد ماه سالروز تاسیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس طی مراسمی از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل تا در اختیار کتابخانه های عمومی و تخصصی، مساجد و مدارس، و مناطق دارای دفتر تسهیلگری قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، وی با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس که یکی از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برپایی برنامه ها بوده، گفت: برنامه هایی با موضوع دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ، ارزش های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در استان اجرا می شود.

وی افزود: امسال در راستای اجرای برنامه هایی با موضوع دفاع مقدس برنامه ریزی شده است که به نحو شایسته به ارزش های دفاع مقدس پرداخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 43 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با حمایت فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی  

چاپ 43 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با حمایت فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی