مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-03ورزشي

وب سایت رسمی بازی های توکیو برنامه بازی های پارالمپیک توکیو 2020 را منتشر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، بازی های پارالمپیک 2020 توکیو که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است سال آینده برگزار شود، - کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک، برنامه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را که با یک سال تاخیر برگزار خواهد شد، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، بازی های پارالمپیک 2020 توکیو که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است سال آینده برگزار شود، از روز سه شنبه 24 آگوست (2 شهریور 1400) با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شود و روز یکشنبه 5 سپتامبر (14 شهریور) با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

نخستین مدالی که قرار است در این رویداد توزیع شود، روز 25 آگوست و در دوچرخه سواری تایم تریل بانوان است که در ورزشگاه Shizuoka prefecture برگزار خواهد شد.

در روز نخست علاوه بر دوچرخه سواری، در رشته های شنا، راگبی با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، بسکتبال با ویلچر، تنیس روی میز و گلبال نیز مسابقاتی برگزار می شود و در شنا و شمشیربازی مدال توزیع خواهد شد.

همچنین در روز پایانی و پیش از برگزاری مراسم اختتامیه که همچون مراسم اختتامیه از ساعت 20 تا 23 به وقت توکیو برگزار می شود، فینال مسابقات بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وب سایت رسمی بازی های توکیو برنامه بازی های پارالمپیک توکیو 2020 را منتشر کرد

وب سایت رسمی بازی های توکیو برنامه بازی های پارالمپیک توکیو 2020 را منتشر کرد