مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-03سياسي

تفاهم نامه های مسکن و اشتغال، بستری برای خدمات رسانی بهتر به ایثارگران است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انعقاد تفاهم نامه های استانی تهیه مسکن و اشتغال ایثارگران را بستری برای ایجاد فرصت های بالاتر و بهتر در زمینه خدمات رسانی به ایثارگران دانست.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انعقاد تفاهم نامه های استانی تهیه مسکن و اشتغال ایثارگران را بستری برای ایجاد فرصت های بالاتر و بهتر در زمینه خدمات رسانی به ایثارگران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید اوحدی روز دوشنبه 13 مردادماه در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک دهه ولایت، با اشاره به امضای تفاهم نامه های تهیه مسکن و اشتغال ایثارگران در استان های مختلف، یادآور شد: این تفاهم نامه بستری برای ایجاد فرصت های بالاتر و بهتر در زمینه خدمات رسانی به ایثارگران است.

وی با تأکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی و ترویجی در حوزه ایثار و شهادت، گفت: در حوزه فرهنگ دیگر نباید به دنبال برنامه های کلیشه ای و سنتی بود بلکه این حوزه نیازمند برنامه های خلاقانه و به روز است.

در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت باید مسئله محور پیش رفت و برای حل آن ها کار کرد.

معاون رییس جمهور ادامه داد: در این مسیر باید از ظرفیت سایر دستگاه های فرهنگی مانند کانون های فرهنگی مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین و سازمان صدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه های مسکن و اشتغال، بستری برای خدمات رسانی بهتر به ایثارگران است

تفاهم نامه های مسکن و اشتغال، بستری برای خدمات رسانی بهتر به ایثارگران است