مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-03حوادث

راه اندازی مجدد اورژانس هوایی در دستورکار اورژانس چهارمحال و بختیاری


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به صعب العبور بودن بعضی از مناطق و سقوط بالگرد اورژانس در سال 97 پیگیری های جدی در خصوص راه اندازی اورژانس هوایی و تخصیص مجدد بالگرد به استان صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز محمد حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری از پیگیری برای راه اندازی مجدد اورژانس هوایی در طی ماه های آینده خبر داد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن و صعب العبور بودن بعضی از مناطق استان و حادثه سقوط بالگرد اورژانس در سال 97 و شهادت تعدادی از پرسنل امدادرسان پیگیری های جدی در خصوص راه اندازی مجدد و اختصاص مجدد بالگرد به استان صورت گرفته است.

ضرورت استخدام تکنسین های خانم در اورژانس رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال جاری تعداد 14 مورد زایمان در آمبولانس های اورژانس استان صورت گرفته است که لزوم استخدام تکنسین های خانم در سیستم اورژانس را می رساند و این موضوع در دستور کار علوم پزشکی قرار گرفته است.

ثبت 800هزار تماس در سامانه 115 استان در سال 98 وی در خصوص عملکرد اورژانس استان در سال گذشته اظهار داشت: در سال 98 تعداد 42 هزار ماموریت اورژانس در سطح چهارمحال و بخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجدد اورژانس هوایی در دستورکار اورژانس چهارمحال و بختیاری

راه اندازی مجدد اورژانس هوایی در دستورکار اورژانس چهارمحال و بختیاری