مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-03فناوري

المان پایگاه هوشمند دانش در ایستگاه طالقانی متروی مشهد نصب می شود


مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: المان پایگاه هوشمند دانش نمونه ای دیگر از اجرای پروژه المان های هوشمند شهرداری است که به زودی در ایستگاه طالقانی قطار شهری مشهد نصب خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: المان پایگاه هوشمند دانش نمونه ای دیگر از اجرای پروژه المان های هوشمند شهرداری است که به زودی در ایستگاه طالقانی قطار شهری مشهد نصب خواهد شد.

محمد جواد رجاییان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرداری اجرای پروژه ای موسوم به المان های هوشمند را از سال گذشته آغاز کرده است، المان پایگاه هوشمند تندرستی، نمونه ای از اجرای این پروژه بود که پارسال در ایستگاه فلسطین قطار شهری مشهد نصب شد و مردم در مقابل این دستگاه با اجرای حرکات ورزشی می توانستند یک عدد بلیت قطار شهری دریافت کنند.

وی به المان هوشمند پایگاه دانش به عنوان نمونه بعدی اجرای این پروژه اشاره کرد و افزود: این المان نیز سوالاتی را در مورد هوشمندسازی شهر مطرح می کند و ما از این طریق به دنبال این هستیم که اطلاعات مردم در خصوص خدمات شهری که در سطح شهر وجود دارد را مورد سنجش قرار دهیم که البته موضوع سوالاتی که این المان مطرح می کند به صورت دوره ای می تواند تغییر کند، به عنوان مثال در ایام مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان پایگاه هوشمند دانش در ایستگاه طالقانی متروی مشهد نصب می شود

المان پایگاه هوشمند دانش در ایستگاه طالقانی متروی مشهد نصب می شود