مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-03سياسي

برگزاری مجازی آیین بزرگداشت سالروز صدور فرمان مشروطه


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از پخش برنامه آیین بزرگداشت روز مشروطه همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت، سه شنبه 14 مرداد سال جاری به صورت مجازی از محل خانه مشروطه خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی خبر داد برگزاری مجازی آیین بزرگداشت سالروز صدور فرمان مشروطه ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از پخش برنامه آیین بزرگداشت روز مشروطه همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت، سه شنبه 14 مرداد سال جاری به صورت مجازی از محل خانه مشروطه خبر داد.

احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر گفت: صد و چهاردهمین سالروز صدور فرمان مشروطه فرصتی فراهم آورده تا بار دیگر یاد و خاطره دلاوران تاریخ ساز این خطه قهرمان را زنده نگه داری و به بررسی ابعاد مختلف آن بپردازیم.

وی با اشاره به نقش مهم تبریز در جنبش مشروطه و تأثیر این انقلاب بر تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران، گفت: بدون شک انقلاب مشروطه یکی از نقاط عطف تاریخ این سرزمین کهن و سرآغاز تسریع در تحولات فرهنگی و اجتماعی و پایان حاکمیت مستمر استبداد در ایران است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله اجتماعی، بزرگداشت صد و چهاردهمین سالروز صدور فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی آیین بزرگداشت سالروز صدور فرمان مشروطه

برگزاری مجازی آیین بزرگداشت سالروز صدور فرمان مشروطه