مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-03دانش

نظام نامه آموزش مجازی کشور تدوین می شود


قائم مقام دبیر اجرایی همایش تبادل تجربیات دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی از تدوین نظام نامه آموزش مجازی براساس نتایج این همایش و برای ترم آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، محمد هادی زاهدی گفت: این نظام نامه راهبرد ملی آموزش مجازی کشور را تعیین می کند و قابل استفاده برای زیرمجموعه های وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش است.

وی ضمن تشریح جزییات برگزاری همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کرونا، اظهار کرد: این همایش به عنوان یک روش انتقال تجربه مسئولان آموزش عالی، دانشجویان و کارشناسان حوزه آموزش در وزارتخانه های علوم، آموزش و پرورش و آموزش پزشکی در طول چند ماه گذشته را در حوزه آموزش های الکترونیکی را به اشتراک می گذارد و نوع مواجهه آنها با این بحران را مورد بررسی قرار می دهد.

زاهدی در ادامه با اشاره به 9 محور همایش فوق تصریح کرد: یکی از چالش هایی که سیستم آموزشی ما در ترم جاری در خصوص آموزش های مجازی با آن مواجه بودند ممکن است نحوه آشنایی اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و یا خانواده های آنها سیستم آموزش الکترونیکی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام نامه آموزش مجازی کشور تدوین می شود

نظام نامه آموزش مجازی کشور تدوین می شود