مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-03ورزشي

داشتن یک سالن کشتی در ایذه، دغدغه قهرمان آسیا


قهرمان مسابقات 2016 و 2017 آسیا، با اشاره به کمبود امکانات در شهرستان ها، گفت: در حال حاضر دغدغه منِ ملی پوش که در شهرستان تمرین می کنم، داشتن یک سالن کشتی مناسب با وسایل سرمایشی است زیرا در این شرایط آب و هوایی، - ایسنا/خوزستان قهرمان مسابقات 2016 و 2017 آسیا، با اشاره به کمبود امکانات در شهرستان ها، گفت: در حال حاضر دغدغه منِ ملی پوش که در شهرستان تمرین می کنم، داشتن یک سالن کشتی مناسب با وسایل سرمایشی است زیرا در این شرایط آب و هوایی، کار کردن واقعا سخت است.

رامین طاهری در خصوص پیوستن به تیم کشتی فولاد اکسین خوزستان برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری لیگ برتر هم برای حضور با آمادگی بیشتر در المپیک و هم از نظر مالی می تواند به کشتی گیران کمک کند.

کشتی گیران جزو لیگ، منبع درآمد دیگری ندارند و من هم از این موضوع مستثنی نیستم.

به هر حال برگزاری لیگ برتر از نظر مالی به ما بسیار کمک می کند، البته تنها کشتی نمی تواند هزینه های زندگی ما را تامین کند و حتما باید شغل دیگری در کنار آن داشته باشیم.

این کشتی گیر در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به تعویق مسابقات المپیک، شما شانسی برای خود جهت حضور در این رقابت ها قائل هستید؟ گفت: برای مسابقات کسب سهمیه المپیک انتخاب شده بودم اما متاسفانه با شیوع کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن یک سالن کشتی در ایذه، دغدغه قهرمان آسیا

داشتن یک سالن کشتی در ایذه، دغدغه قهرمان آسیا