مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-03سياسي

کمک های مومنانه محدود به بسته های غذایی نیست


در حال حاضر در سطح گسترده ای آمادگی کمک داریم اما این کمک ها تنها منحصر به بسته های غذایی نیست بلکه مانند مرحله اول در صحنه هستیم تا نیازمندی هایی مانند مشکل اجاره بها یا وسایل سرمایشی را حل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، ظهر امروز در رابطه با آغاز گام دوم رزمایش مومنانه خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس جزو پیشتازان بود و خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد.

وی افزود: در بحث کمک مومنانه مقام معظم رهبری در نیمه شعبان فرمان را صادر کردند که مردم و دستگاه های گوناگون برای کمک به صحنه بیایند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از مردم ما به دلیل شیوع این بیماری آسیب دیدند و دستور دین توجه به این عزیزان است در مقطع اول این اتفاق افتاد.

وی افزود: در مرحله دوم به محض فرمان رهبری، خوزستان مجددا به میدان آمد و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که متشکل از دستگاه های گوناگون است مانند مقطع اول برای کمک رسانی پای کار آمد.

موسوی فرد بیان کرد: در حال حاضر در سطح گسترده ای آمادگی کمک داریم اما این کمک ها تنها منحصر به بسته های غذایی نیست بلکه مانند مرحله اول در صحنه هستیم تا نیازمندی هایی مانند مشکل اجاره بها یا وسایل سرمایشی را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مومنانه محدود به بسته های غذایی نیست

کمک های مومنانه محدود به بسته های غذایی نیست