مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-03سياسي

دیدار دانشجویان دانشگاه صداوسیما با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)


جمعی از دانشجویان دانشگاه صداوسیما ضمن دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار داشته و در این دیدار بر اهمیت فعالیت های جهادی دانشجویان در نقاط محروم تاکید شد.

- اشکان حاجی عبدالهی از دانشجویان دانشگاه صداوسیما، در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس در خصوص دیدار دانشجویان حوزه رسانه و ارتباطات با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مطرح کرد:جلسه ای را برخی از فعالان فضای مجازی و فرنگی برگزار کردیم که غالب این عزیزان دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای امام صادق (ع)، تهران، صدا و سیما و سوره بودند.

وی افزود:جلسه با موضوع فعالیتهای جهادی و رسانه ای برگزار گردید وغالب وقت جلسه به دلیل اهمیت موضوع رسانه ، به مبحث رسانه ای کمیته امداد خمینی ( ره) پرداخته شد و به صورت موردی و جزیی تبادل نظر صورت گرفت.

این تهیه کننده تلویزیون عنوان کرد:امروز یکی از مشکلات اصلی کشور مبحث معیشتی است و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خط مقدم حمایت از خانواده های دهکهای پایین جامعه است و بر همه فعالان انقلابی حوزه رسانه واجب است که در کمک به کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش آفرینی کنند.

این دانشجوی دانشگاه صدا و سیما مطرح کرد:بخش اعظمی از جلسه به موضوع تعامل و اهمیت همکاری با سازمان صدا و سیما پرداخته شد و  هم افزایی و اهمیت تولید برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دانشجویان دانشگاه صداوسیما با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)

دیدار دانشجویان دانشگاه صداوسیما با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)