موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-03بين الملل

ارتش ملی لیبی مذاکره با ترکیه را رد کرد/ جامعه جهانی اقدام کند


منابع لیبیایی اعلام کردند ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر در پیامی به واشنگتن مخالفت خود را با مذاکره با ترکیه اعلام کرده و خواهان مداخله بین المللی برای نظارت بر گذرگاه های این کشور شده است.

- ارتش "ملی" لیبی مذاکره با ترکیه را رد کرد/ جامعه جهانی اقدام کند منابع لیبیایی اعلام کردند ارتش "ملی" لیبی به رهبری خلیفه حفتر در پیامی به واشنگتن مخالفت خود را با مذاکره با ترکیه اعلام کرده و خواهان مداخله بین المللی برای نظارت بر گذرگاه های این کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری العربیه، منابع لیبیایی اعلام کردند ارتش ملی لیبی نامه ای را به آمریکا داده که در آن بر مخالفتش با مذاکره با ترکیه تأکید کرده و خواهان نظارت بین المللی بر گذرگاه ها شده است.

خلیفه حفتر پیش از این گفته بود رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه برای یافتن ارث اجداد استعمارگرش به لیبی آمده است و ما با گلوله با ترکیه رو در رو خواهیم شد.

حفتر گفت: ما به دفاع از وطنمان در برابر متجاوزان ادامه می دهیم و مردم لیبی هرگز مجددا استعمار را قبول نخواهند کرد.

ما هرگز اجازه تجاوز ترکیه را نمی دهیم.

از سوی دیگر عبدالهادی دراه، سخنگوی اتاق عملیات آزادی سرت و الجفره وابسته به دولت وفاق ملی لیبی مدعی شد: حمایت روسیه از حفتر شورشی و سربازانش ادامه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش ملی لیبی مذاکره با ترکیه را رد کرد/ جامعه جهانی اقدام کند

ارتش ملی لیبی مذاکره با ترکیه را رد کرد/ جامعه جهانی اقدام کند