مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-03فرهنگي

برگزاری مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در تبریز


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: مقدمات برگزاری مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی فراهم شده و در آذرماه سال جاری شاهد این رویداد فرهنگی خواهیم بود.

- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد برگزاری مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: مقدمات برگزاری مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی فراهم شده و در آذرماه سال جاری شاهد این رویداد فرهنگی خواهیم بود.

علی بینش با اعلام این مطلب افزود: جلسات انجمن های قصه گویی استان در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان از ابتدای سال جاری با حضور اساتید قصه گویی و در قالب وبینارهای تخصصی شروع شده است.

وی تاکید کرد: به جهت نگاه تخصصی به موضوع قصه گویی و پرورش استعدادهای شناسایی شده در این زمینه، انجمن قصه گویی استان در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان فعالیت می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان این که جلسات انجمن قصه گویی استان برای اثربخشی بیشتر و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در حال حاضر به صورت وبینار برگزار می شود، تاکید کرد: خوشبختانه در این مدت شاهد معرفی استعدادهای ارزشمندی در عرصه قصه گویی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در تبریز

برگزاری مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در تبریز