مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 14:402020-08-02سياسي

تبیین و تقویت فرهنگ دفاع مقدس یک رسالت برای تمام ارکان نظام است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: امروز تبیین و تقویت فرهنگ دفاع مقدس یک رسالت بزرگ برای تمام ارکان نظام وچهل سالگی دفاع مقدس فرصتی مناسب برای این کار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا کریمی روز یکشنبه در نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف با اقشار جامعه بر عدم تحریف و عدم فراموشی فرهنگ دفاع مقدس تاکید کردند و امروز با فرا رسیدن چهل سالگی دفاع مقدس باید بار دیگر فرهنگ دفاع مقدس را بدون تحریف بازخوانی کرد.

وی ادامه داد: پس از گذشت چهل سال از دفاع مقدس شاهد ماندگاری این فرهنگ در کشور هستیم و دلیل آن این است که دفاع مقدس هویت ملت و انقلاب اسلامی است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه امروز همه به راهگشا بودن فرهنگ دفاع مقدس در تمام ابعاد و مسائل اذعان دارند، تاکید کرد: اهمیت موضوع برای عدم فراموشی این فرهنگ غنی است و رسالت سنگین برای تبیین و انتقال آن به نسل جوان است.

کریمی گفت: اصحاب رسانه یکی از اقشاری است که در طول این چهل سال زحمات زیادی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس به جامعه و نسل جوان را داشتند و در استان مرکزی خوشبختانه شاهد دغدغه این افراد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین و تقویت فرهنگ دفاع مقدس یک رسالت برای تمام ارکان نظام است

تبیین و تقویت فرهنگ دفاع مقدس یک رسالت برای تمام ارکان نظام است