مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 14:352020-08-02سياسي

لزوم توجه رسانه ها به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، کنگره شهدای استان را یکی از مصادیق تقویت فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: امروزه رسانه ها باید به تقویت این فرهنگ توجه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی روز یکشنبه در سی و پنجمین ن شست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در اراک، با اشاره به مجاهدت های حوزه های سلامت، بهداشت و درمان اظهار کرد: این خدمات برگرفته از تفکر غنی دفاع مقدس و نشان دهنده زنده بودن تفکر و نهضت دفاع مقدس پس از گذشت چهل سال در کشور است.

وی تفکر دفاع مقدس را در شرایط حاضر تفکری راهگشا و حرکت دهنده در بسیاری از بحران ها و مقاطع حساس عنوان کرد و گفت: برای انتقال و تبیین این تفکر ارزشمند به نسل جوان بیش از گذشته باید توجه داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نقش رسانه ها را در ترویج و تبیین جریان دفاع مقدس تأثیر گذار عنوان کرد و افزود: امروز رسانه ها باید به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت توجه کنند که یکی از مصادیق آن کنگره شهدای استان است و اگرچه این کنگره عظیم در سال گذشته با موفقیت کامل برگزار شد اما جریان کنگره شهدای استان و خدمات آن ادامه دارد.

کریمی گفت: جریان عظیم کنگره شهدای استان مرکزی یک جریان فرهنگی است که خوشبختانه تمامی دستگاه های فرهنگی و اجتماعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه رسانه ها به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت

لزوم توجه رسانه ها به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت