مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-02بين الملل

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی: نتانیاهو دچار هیستری شده است


رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به دلیل تظاهرات علیه خود دچار حالت هیستری شده است.

- رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی: نتانیاهو دچار هیستری شده است رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به دلیل تظاهرات علیه خود دچار حالت هیستری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز پخش اسراییلی مکان امروز (یکشنبه) به نقل از یاییر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نتانیاهو به دلیل تظاهراتی که علیه او به راه افتاده و از آنجایی که این اعتراضات تاثیر بزرگی بر اراضی اشغالی دارند، دچار حالت هیستری شده است.

لاپید تاکید کرد: شهروندان اسراییلی حاضر نیستند از دولت خود دست بکشند، آنها تاکید دارند کابینه باید محدود و نه فاسد باشد، در حالی که تعداد زیادی از اعضای آن از احزاب راست گرا هستند.

قرار است جنبش حامی شفافیت قدرت امروز با موافقت پلیس و شهرداری در پارک چارلز کلر شهر تل آویو چادرهای تحصن برپا کنند و از این پارک به عنوان محلی برای گردآوری تمامی جنبش های اعتراضی مخالف دولت در اراضی اشغالی استفاده خواهد شد.

ده ها هزار شهروند اسراییلی عصر شنبه در تظاهراتی علیه کابینه این رژیم در تل آویو، حیفا، قیساریه و بخش های دیگری از اراضی اشغالی شرکت کردند، بزرگترین تظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی: نتانیاهو دچار هیستری شده است

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی: نتانیاهو دچار هیستری شده است