مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-02دانش

نحوه طرح میهمانی دروس عملی و آزمایشگاهی دانشگاه تبریز اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کووید -19، کاهش استرس و نگرانی خانواده ها در ارتباط با دوری فرزندانشان در امر تحصیل، - با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کووید -19 دروس واحد های نظری و تئوری به صورت مجازی و آنلاین در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کووید -19، کاهش استرس و نگرانی خانواده ها در ارتباط با دوری فرزندانشان در امر تحصیل، تسهیل در خصوص میهمانی دانشجویان و اینکه برگزاری دروس و واحد های نظری و تئوری به صورت مجازی و آنلاین در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

گفتنی است، زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی دروس عملی و کارگاهی در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 از طریق سامانه سجاد به آدرس https://portal.

saorg.

ir تا 18 مرداد ما امکان پذیر است.

دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی موظف هستند زمان شروع ثبت درخواست های میهمانی مذکور را با استفاده از ابزار های مناسب اطلاع رسانی به اطلاع کلیه دانشجویان برسانند (از طریق فضا های مجازی، سامانه های آموزشی و در صورت امکان پیامک به دانشجویان).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه طرح میهمانی دروس عملی و آزمایشگاهی دانشگاه تبریز اعلام شد

نحوه طرح میهمانی دروس عملی و آزمایشگاهی دانشگاه تبریز اعلام شد