مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 04:002020-08-02ورزشي

روایتی از بخش کرونای بیمارستان کودکان تبریز


بخش کرونا جدا از همه ی بخش ها است و کودکان مشکوک به کرونا و یا مبتلای قطعی، روی تخت دراز کشیده و بی حوصله به ورود تیم دو نفره غریبه غیر از کادر درمان نگاه می کنند، - بخش کودکان مبتلا به کرونا خط بطلانی است بر روی باورهایی که می گویند کودکان، به کرونا مبتلا نمی شوند .

ورود به بخش کرونا ممنوع است، پس از کسب مجوز و پوشیدن لباس مخصوص وارد بخش می شویم، تحمل این لباس ها حتی برای 20 دقیقه ای که در بخش مخصوص کرونا مشغول تهیه گزارش هستیم، بسیار سخت بوده و گرمای هوا هم آن را طاقت فرساتر کرده است.

آنچه که بخش کرونای کودکان را از سایر بخش ها متمایز کرده، مهربانی غیرقابل وصف پرستارانی است که درد کودکان را به جان می خرند و همدم لحظه های مادران دردمندی هستند که غربت کرونا آن ها را از دیدار با اعضای خانواده بی نصیب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرستاران بخش همگی از اینکه تعدادی از کودکان هم به دنبال ابتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری می‎شوند، ناراحت هستند، چرا که دیدن هر فردی بر روی تخت بیمارستان به ویژه کودکان بسیار ناراحت کننده است.

بخش کودکان آنطور که از بیرون قضاوتش می کنند، نیست و مهربانی از در و دیوار آن می بارد، اما حتی فضای مساعد و دیوارهای نقاشی شده آن هم نمی تواند کودکان را متقاعد کند، بچه ها فقط دوست دارند هر چه سریع تر به خانه برگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از بخش کرونای بیمارستان کودکان تبریز

روایتی از بخش کرونای بیمارستان کودکان تبریز