مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-02ورزشي

حال ورزش خوزستان مساعد نیست


خوزستان که مهد اولین ها در برخی رشته های ورزشی محسوب می شود، طی سال های اخیر شاهد فرصت سوزی ها و از دست رفتن سهمیه های بسیاری در لیگ ها و رشته های مختلف بوده است.

- ایسنا/خوزستان خوزستان که مهد اولین ها در برخی رشته های ورزشی محسوب می شود، طی سال های اخیر شاهد فرصت سوزی ها و از دست رفتن سهمیه های بسیاری در لیگ ها و رشته های مختلف بوده است.

امروزه جامعه جهانی با امر ورزش پیوندی جدایی ناپذیر دارد و ورزش و نهادهای جهانی آن نیز به عنوان بزرگترین ارزش مشترک جوامع امروز محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ورزش امروزه تا حدی اهمیت پیدا کرده که حتی به عنوان ابزاری برای سیاست مداران مطرح است تا به وسیله آن بتوانند اهداف خود را در مجامع مختلف تحقق بخشند اما بر خلاف اهمیت ورزش از جهات مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، در سال های اخیر توجه خوبی به ورزش خوزستان از سوی مسئولان امر نشده و از تعداد تیم های ورزشی استان نیز کاسته شده است.

در خوزستانی که منبع اقتصادی خوبی برای کشور به شمار می رود و از آب و گاز گرفته تا نفت و کشاورزی آن، حرف اول را در کشور می زند و از صنایع و شرکت های خوبی چون پتروشیمی ها و پالایشگاه های نفت برخوردار است، می بینیم که ورزش آن به خوبی مورد حمایت نیست و در پی همین حمایت نشدن ها و بی توجهی ها از سوی مسئولان، تاکنون تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال ورزش خوزستان مساعد نیست

حال ورزش خوزستان مساعد نیست