مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-01سياسي

کارخانه داران و صاحبان سرمایه در بانک های همین استان افتتاح حساب کنند


بررسی مشکلات بانک ها، بررسی دلایل عدم تمایل به سرمایه گذاری در استان، رفع نمودن مشکلات سرمایه گذاران، ارتقای بانک ها و دریافت اختیارات بیشتر از مرکز و افزایش استفاده از تبصره ها و روزنه های قانونی برای سهولت در سرمایه گذاری در استان از جمله مباحث مطرح .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی بانک ها با حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران و چهار نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در محل استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بررسی مشکلات بانک ها، برخورد با کارخانه داران سطح استان که در بانک های خارج از استان افتتاح حساب کرده اند، بررسی دلایل عدم تمایل به سرمایه گذاری در استان، رفع نمودن مشکلات سرمایه گذاران، ارتقای بانک ها و دریافت اختیارات بیشتر از مرکز و افزایش استفاده از تبصره ها و روزنه های قانونی برای سهولت در سرمایه گذاری از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

عدم اقبال سرمایه داران به افتتاح حساب در بانک های استان اقبال عباسی در ابتدای جلسه گفت: بانک ها همانطور که با اعطای تسهیلات نقش موثری در رونق تولید و اشتغال دارند باید توانایی وصول مطالبات را نیز داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مشکلات استان تمایل سرمایه داران استان به افتتاح حساب و دریافت تسهیلات و مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه داران و صاحبان سرمایه در بانک های همین استان افتتاح حساب کنند

کارخانه داران و صاحبان سرمایه در بانک های همین استان افتتاح حساب کنند