مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-01اقتصادي

تشکیل تیم های ناظر بر بازار املاک در شیراز


با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص مسکن، تیم های مختلفی در راستای اجرایی شدن این مصوبات در شهرستان شیراز تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا امیری بعد از ظهر شنبه در کمیته اجرایی محقق شدن مصوبات ستاد کرونا در خصوص اجاره بهای مسکن افزود: یکی از دستورالعمل های این ستاد نظارت و ارزیابی مصوبات بوده این در حالی است که در تلاش هستیم تا با ایجاد تیم های بازرسی و هیأت های سازش نسبت به اجرایی کردن مصوبات اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که طی سالیان اخیر مستأجران را با چالش مواجه کرده است موضوع افزایش اجاره بها است با گسترش شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه نیز این مشکل بیش از پیش خود نمایی کرده و افراد کم درآمد بیش از سایر آحاد جامعه با این مشکل مواجه اند.

فرماندار شیراز با تاکید بر اینکه حقوق مالکان نیز مورد توجه بوده و نباید خدشه ای در أموال این افراد وارد شود اضافه کرد: برخی از افراد از طریق جذب اجاره بها امرار معاش کرده و نباید حقوق این افراد نیز ضایع شود با این حال و بر أساس مصوبه ستاد ملی کرونا در کلان شهرهایی نظیر شیراز تنها 20 درصد امکان افزایش اجاره بها وجود دارد.

وی با تاکید بر تعطیلی برخی از صنوف گفت: برخی از صنوف به صورت اجباری و برخی نیز در راستای افزایش سلامت جامعه نسبت به تعطیلی اقدام کردند و مالکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های ناظر بر بازار املاک در شیراز

تشکیل تیم های ناظر بر بازار املاک در شیراز