مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-01پزشكي

دانشجویان تبریزی در منطقه رضوانشهر 2000 ماسک توزیع کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان تبریزی با تجهیزات کامل از جمله، گان، شیلد، دستکش، ماسک و ارائه نکات بهداشتی منطقه رضوانشهر به توزیع 2 هزار ماسک رایگان پرداختند.

- در هفته نخست کمپین کروما با محوریت آموزش اصول بهداشتی به رانندگان تاکسی و تاکید بر استفاده از ماسک برگزار شد.

در هفته دوم نیز دانشجویان داوطلب با تمام تجهیزات بهداشتی از جمله گان، شیلد و ماسک در نقاط مرکزی و پرتردد شهر، چون میدان ساعت، پیاده راه تربیت و مقابل مصلای حضرت امام (ره) حضور یافتند و نکات علمی و بهداشتی را با هدف ایجاد حساسیت در میان مردم برای رعایت موارد بهداشتی و یادآوری خستگی و زحمات کادر بهداشت و درمان بیان کردند.

همچنین در هفته سوم راهپیمایی کرونایی در قالب کمپین کروما، دانشجویان داوطلب در عابرگذر شهریار منطقه ولیعصر با تجهیزات کامل از جمله گان، شیلد، دستکش، ماسک و.

حاضر شدند و با بیان نکات بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و جمع آوری ماسک های آلوده جهت پیشگیری از گسترش عفونت، عابران را به رعایت این موارد، ترغیب و تشویق کردند.

در هفته سوم راهپیمایی کرونایی، حمل تصاویر شهدای مدافع سلامت شهر تبریز توسط دانشجویان با هدف آشنایی مردم با زحمات، ایثارگری ها و فداکاری های کادر درمان و بهداشت استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان تبریزی در منطقه رضوانشهر 2000 ماسک توزیع کردند

دانشجویان تبریزی در منطقه رضوانشهر 2000 ماسک توزیع کردند