مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-01سياسي

تهیه و توزیع بیش از 50 هزار پرس غذای گرم در ایام دهه ولایت بین نیازمندان پیشوا


فرمانده سپاه ناحیه جعفربن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا گفت:با آغاز دهه ولایت بیش از 50 هزار پرس غذای گرم در این ایام طبخ و در بین نیازمندان و در محله های مختلف شهرستان پیشوا توزیع خواهد شد.

- غلامرضا نجفی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیشوا در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با عید قربان و آغاز دهه ولایت و امامت و با توجه به مشکلات معیشتی که برای مردم به وجود آمده است طبق فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند خوب است رزمایشی جهت مواسات همدلی و کمک مؤمنانه در کشور صورت گیرد، به یاری مردم خواهیم شتافت.

وی افزود: در مرحله دوم کمک های مؤمنانه با مشارکت های مردمی، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و سپاه پاسداران با همکاری و هماهنگی بین نیروهای انقلابی از جمله بسیج، مساجد و امامان جماعت و جمعه شهرستان 4 هزار کارت هدیه 300 هزار تومانی بین خانواده های نیازمند از امروز توزیع خواهد شد.

فرمانده  سپاه شهرستان پیشوا گفت : همچنین در این ایام بیش از 50 هزار پرس غذای گرم از عید قربان تا عید غدیرخم طبخ و در  بین نیازمندان و در محله های مختلف شهرستان پیشوا توزیع خواهد شد.

نجفی خاطرنشان کرد : این کمک ها و اقدامات بخشی از اقداماتی است که در دهه ولایت انجام می گیرد که در کنار آن اقدامات دیگر هم چون اقدامات فرهنگی، اجتماعی و کمک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و توزیع بیش از 50 هزار پرس غذای گرم در ایام دهه ولایت بین نیازمندان پیشوا

تهیه و توزیع بیش از 50 هزار پرس غذای گرم در ایام دهه ولایت بین نیازمندان پیشوا