مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-01ورزشي

ماجرای خودروی سراتوی جنجالی در فدراسیون پزشکی چه بود؟


سرپرست سابق فدراسیون پزشکی ورزشی خودروی سراتویی که متعلق به این فدراسیون است را پس از گذشته دو هفته تحویل فدراسیون پزشکی داد.

- جی پلاس ، خودروی فردی که به عنوان رییس یا سرپرست فدراسیون پزشکی انتخاب می شود و تحت تملک این فدراسیون قرار دارد، یک سراتوی سفیدرنگ است؛ خودرویی که با پیگیری های صورت گرفته دو هفته پس از انتصاب سرپرست جدید فدراسیون پزشکی ورزشی از سوی سرپرست قبلی در نهایت تحویل داده شد.

نکته قابل تامل این است که با چه توجیهی مهرزاد خلیلیان، سرپرست سابق فدراسیون پزشکی ورزشی به مدت دو هفته از خودروی متعلق به این فدراسیون استفاده کرده آن هم در حالی که سمتی در این فدراسیون نداشته است؟ در این مدت محمد اسد مسجدی، سرپرست فعلی فدراسیون پزشکی ورزشی از خودروی پژو پارس متعلق به فدراسیون استفاده کرده و خودروی سراتو در اختیار سرپرست سابق بوده است! 26 تیر سال جاری بود که وزیر ورزش و جوانان در حکمی محمد اسد مسجدی را به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب کرد و بدین ترتیب مهرزاد خلیلیان در حالی که دوره قانونی سرپرستی در فدراسیون های ورزشی شش ماهه است، پس از مدت هفت ماه و 20 روز سکان سرپرستی فدراسیون پزشکی ورزشی را به دبیر این فدراسیون واگذار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خودروی سراتوی جنجالی در فدراسیون پزشکی چه بود؟

ماجرای خودروی سراتوی جنجالی در فدراسیون پزشکی چه بود؟