مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-01اقتصادي

احیای شرکت هپکو با همکاری فولادمبارکه و صنایع معدنی


با حضور شرکت های بزرگ معدنی و شرکت فولادمبارکه، هپکو دوباره احیا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، خداداد غریب پور در آیین امضای پنج تفاهم نامه همکاری بین شرکت های معدنی و هپکو که با حضور مدیران عامل هپکو، فولادمبارکه و شرکت های بزرگ معدنی برگزار شد، از توسعه همکاری های بخش معدن و هپکو و همچنین از برنامه ساخت 700 دستگاه ماشین آلات راه سازی موردنیاز شرکت های معدنی توسط هپکو خبر داد و تصریح کرد: با حضور شرکت های بزرگ معدنی در این تفاهم نامه ها، هپکو دوباره احیا خواهد شد.

رییس هیأت عامل ایمیدرو ضمن تأکید بر توسعه همکاری های شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی و شرکت هپکو با راهبری ایمیدرو، افزود: در گام نخست همکاری ها، ساخت 700 دستگاه ماشین آلات راه سازی توسط هپکو تا سال آینده انجام خواهد شد و در برنامه بلندمدت ساخت ماشین آلات معدنی توسط این تولیدکننده با سابقه برنامه ریزی شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایمیدرو به مأموریت خود که حمایت از شرکت هپکو بود، جامه عمل پوشاند و به نقشی که قرار بود چه در قالب سهامدار و چه در قالب همکاری ایفا کند، عمل کرد.

وی بیان داشت: شرکت های معدنی حوزه فولاد و مس و فولادسازان که در قالب تفاهم نامه های فوق، در کنار هپکو قرار می گیرند، نقش مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای شرکت هپکو با همکاری فولادمبارکه و صنایع معدنی

احیای شرکت هپکو با همکاری فولادمبارکه و صنایع معدنی