مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-01بين الملل

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به مقاومت ادامه می دهیم


جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای برای تبریک عید قربان ضمن هشدار درباره برخی تبلیغات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، بر عزم و اراده این جنبش برای ادامه مسیر جهاد و مقاومت تاکید کرد.

- جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای برای تبریک عید قربان ضمن هشدار درباره برخی تبلیغات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، بر عزم و اراده این جنبش برای ادامه مسیر جهاد و مقاومت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المسیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای ضمن تبریک عید قربان به مردم فلسطین و اسرای مقاومت و خانواده های آنها و نیز خانواده های شهدای مقاومت و نیز امت عربی و اسلامی، بر ادامه حرکت خود در مسیر جهاد و مقاومت برای دفاع از مقدسات و اصول و حفاظت از فلسطین تاکید کرد.

این جنبش در ادامه امت اسلامی را به اتحاد برای مقابله با دشمن و کنار گذاشتن اختلاف نظرها با هدف بازیافتن نقش خود در متوقف کردن جنگ ها و آشوب ها دعوت کرد.

جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه وحدت امت ما امید و آرزوی تمامی ملت های پر افتخار آن و راهی به سوی بازیافتن نقش رهبری آن است، از تمامی رهبران، علماء و پیشگامان امت اسلامی خواست اختلافات خود را کنار بگذارند و برای متوقف کردن جنگ ها و فتنه ها و تحقق وحدت و پایان دادن به اختلاف نظرها تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به مقاومت ادامه می دهیم

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به مقاومت ادامه می دهیم