مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 10:002020-07-30بين الملل

نیروهای سرکوبگر ترامپ از شهر پورتلند عقب نشینی می کنند


بر اساس توافقی که میان دولت آمریکا و مسئولان ایالت «اورِگِن» حاصل شده نیروهای فدرال ظرف بیست و چهار ساعت آینده شهر آشوب زده «پورتلند» را ترک خواهند کرد.

- بر اساس توافقی که میان دولت آمریکا و مسئولان ایالت اورِگِن حاصل شده نیروهای فدرال ظرف بیست و چهار ساعت آینده شهر آشوب زده پورتلند را ترک خواهند کرد.

این نیروها را ترامپ برای سرکوب معترضان به این شهر فرستاده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، کیت براون فرماندار ایالت اورِگِن شب گذشته با اعلام این مطلب تصریح کرد که برخی نیروهای فدرال که مسئولیت حفاظت از یک ساختمان وزارت دادگستری در شهر پورتلند را برعهده داشتند به زودی این شهر را ترک می کنند.

پورتلند از جمله شهرهای ایالات متحده است که تظاهرات بر ضد نژادپرستی و خشونت های نیروهای امنیتی علیه اقلیت سیاه پوست همچنان پس از آغاز جنبش موسوم به جان سیاه ارزش دارد در آن جریان دارد.

مسئولان دموکرات ایالت اورِگِن، جایی که پورتلند در آن واقع شده همانند دیگر ایالت های تحت کنترل دموکرات ها به شدت مخالف رویکرد مصرانه دولت ترامپ برای اعزام نیروهای فدرال به مناطق تحت نظارت آنها جهت مهار و سرکوب اعتراض ها به برخوردهای تبعیض آمیز و نژادپرستانه است که پس از مرگ جرج فلوید، جوان سیاه پوست آمریکایی بسیاری از شهرهای ایالات متحده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای سرکوبگر ترامپ از شهر پورتلند عقب نشینی می کنند

نیروهای سرکوبگر ترامپ از شهر پورتلند عقب نشینی می کنند