مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 18:402020-07-29سياسي

نورافشانی 110 مسجد در شب عید غدیر/ توزیع110 هزار پرس غذا


مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از نورافشانی 110 مسجد در شب عید غدیر خبر داد و گفت: 110 هزار پرس غذا در روز عید غدیر توزیع می شود.

- حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه های عید غدیر در همدان اظهار کرد: امسال برای پیشبرد بهتر برنامه ها، ستاد مردمی بزرگداشت ایام الله غدیر در سطح استان تشکیل شده است.

وی افزود: این ستاد به همت مجموعه های مختلف حاکمیتی و فعال در امر برگزاری مراسم غدیر نظیر هیئات حسینی، جامعه مداحان، جامعه ایمانی مشعر و .

شکل گرفته و یک اراده جمعی در فضای استان برای متفاوت شدن جشن غدیر وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی بر این است فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و تبلیغی خود را در قالب ستاد مردمی بزرگداشت غدیر سازماندهی و اجرا کند.

وی تاکید کرد: برنامه های مختلفی توسط ستاد مردمی غدیر در حال تدارک و اجراست که از عید غدیر و همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت اجرایی شود و تا ایام عید مباهله ادامه خواهد داشت.

نظیری با اشاره با تشکیل پویش های مختلف مانند هر خانه یک پرچم و هر مغازه یک پرچم گفت: اصناف نیز در رینگ یک و دو شهر را پرچم مزین به نام امیرالمومنین(ع) و غدیر را نصب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورافشانی 110 مسجد در شب عید غدیر/ توزیع110 هزار پرس غذا

نورافشانی 110 مسجد در شب عید غدیر/ توزیع110 هزار پرس غذا