مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 15:152020-07-29سياسي

گزارش بورسی وزیر اقتصاد به هیئت عالی نظارت مجمع


هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز چهارشنبه 8 مرداد ماه به ریاست دکتر محسن رضایی تشکیل جلسه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی مجمع در ادامه بررسی عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، وزیر امور اقتصادی و دارایی گزارشی از سیاست گذاری‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه بازار سرمایه ارائه کرد.

دکتر فرهاد دژپسند با اشاره به بند 9 سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از فعال شدن بازار سرمایه به عنوان یکی از مولفه‌های تحقق این سیاست‌ها نام برد و گفت: تعداد کد‌های سهامداری در بازار سرمایه تا پایان خرداد ماه 15 میلیون و 251هزار کد و با احتساب سهام عدالت به 48 میلیون و 500 هزار کد رسیده است.

وی ارزش معاملات بورس در 4 ماهه اول سال را نسبت به سال 98، معادل 145 درصد و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته معادل 625 درصد اعلام کرد.

آقای دژپسند عرضه اولیه سهام شرکت‌ها در بورس و فرابورس در 4 ماه اول سال را معادل 137 میلیارد ریال و نزدیک به دو و نیم برابر کل سال 98 اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ورودی حقیقی و حقوقی خالص به بازار سرمایه معادل 70 هزار میلیارد تومان بوده است که در تلاش هستیم این سرمایه ورودی را حفظ و به بازار اولیه و نهایتاً به حوزه تولید و توسعه سرمایه‌گذاری سوق ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش بورسی وزیر اقتصاد به هیئت عالی نظارت مجمع

گزارش بورسی وزیر اقتصاد به هیئت عالی نظارت مجمع