مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 06:402020-07-29پزشكي

تجمعات باعث بحران می شود/ آخرین جزییات از واکسن کرونای ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در برنامه با تهران کلینیک رادیو تهران در خصوص پیش خرید واکسن ساخته شده دانشگاه آکسفورد توسط برخی کشورها، - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در تجمعاتی مثل کنکور سراسری دور از انتظار است و می تواند منجر به بحران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در برنامه با تهران کلینیک رادیو تهران در خصوص پیش خرید واکسن ساخته شده دانشگاه آکسفورد توسط برخی کشورها، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم ایران پیش خریدی از آکسفورد نداشته است و به احتمال زیاد این واکسن تا آبان ماه آماده نخواهد شد.

وی افزود: ساخت واکسن از مرحله اول و دوم و سوم گذشته و در مرحله چهارم قرار دارد و لازم است تا پس از انجام تست بر روی تعداد زیادی از بیماران در حدود ده ها هزار نفر، بررسی و نظارت بر روی این افراد انجام شود.

پس از تأیید تأثیر مثبت و بی ضرر بودن آن به بازار تزریق شود، اما بعید است که این واکسن تا قبل از سال نو میلادی وارد بازار شود.

ملک زاده درباره فرآیند ساخت واکسن کرونا در ایران اظهار داشت: ما همچنان در مرحله اول و دوم قرار داریم و هنوز وارد مرحله سوم و مطالعه بر روی انسان ها ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات باعث بحران می شود/ آخرین جزییات از واکسن کرونای ایرانی

تجمعات باعث بحران می شود/ آخرین جزییات از واکسن کرونای ایرانی