مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 14:102020-07-28سياسي

تمهیدات آموزشی در شرایط کرونا اندیشیده شود


نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات آموزش در شرایط کرونا اندیشیده شود و اگر این تمهیدات اندیشیده نشود، بار دیگر شاهد افت در حوزه آموزش خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک در ساختمان کوثر فرمانداری، اظهار کرد: در آمار کلی کشور در حوزه آموزش و پرورش در اندیمشک و استان خوزستان از شرایط کمال مطلوب برخوردار نیست.

وی به آسیب های ناشی از حمله رژیم بعث در سال های دفاع مقدس به نظام آموزشی اندیمشک، استان خوزستان و کشور اشاره کرد و افزود: اگر در شرایط ویژه در روزهای کرونا تمهیدات ویژه ای اندیشیده نشود، مجدد شاهد افت در حوزه آموزش خواهیم بود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: چند هزار دانش آموز که امید نظام و کشور هستند، تحصیل آنها و آمادگی برای سازندگی آینده کشور به نشست های آموزش و پرورش و پیگیری و اجرای صحیح و کامل مصوبات وابسته است.

وی، کوتاهی در پیگیری مصوبات جلسه شورای آموزش را خسران به نظام و کشور دانست و تصریح کرد: باید زیرساخت مورد نیاز برای آموزش مجازی فراهم شود و اگر تمهیدات ویژه کرونا انجام نشود خسران برای کشور به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات آموزشی در شرایط کرونا اندیشیده شود

تمهیدات آموزشی در شرایط کرونا اندیشیده شود