مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 11:252020-07-28سياسي

رسانه ملی به تبیین شخصیت شهدای شهریورماه اهتمام داشته باشد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: رسانه ملی در تبین شخصیت شهدا به خصوص شهدای قیام 15 خرداد اهتمام ویژه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، نشست هم اندیشی جمعی از خانواده های شهدا وفعالان سیاسی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیرامون برگزاری مراسم انقلاب در شرایط موجود بحث و گفت وگو بعمل آمد.

سید محسن محمودی  در این نشست گفت: باتوجه به شرایط کرونا یی کشور نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نه تنها از بزرگداشت مناسبت ها و ایام الله غافل نبوده بلکه حتی در مناسبت های دینی نیز قوی تر و تاثیرگذارتر ورود پیدا کرده است.

محمودی ضمن تقدیر از همراهی دستگاهها و نهادها و تشکلهای نقلابی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم انقلاب افزود: در مناسبت های پیش رو نیز باید با قوت و متناسب با شرایط موجود مراسم انقلاب برگزار وهدایت شود.

وی با اشاره به شخصیت ارزشمند والگوی شهدای شهریورماه شهیدان رجایی، باهنر، لاجوردی، آیات مدنی وقدوسی، عراقی وفرزندش حسام واندرزگو پرداختن به تبیین شخصیت این بزرگواران جهت ارائه الگو به جامعه بیان داشت: رسالت رسانه ها خاصه صدا وسیما در این رابطه بسیار خطیر و سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی به تبیین شخصیت شهدای شهریورماه اهتمام داشته باشد

رسانه ملی به تبیین شخصیت شهدای شهریورماه اهتمام داشته باشد