مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 16:452020-07-27اقتصادي

تخصیص 32 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان


رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه از یکم مهرماه همسان سازی حقوق بازنشستگان آغاز می شود، گفت: 32 هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از زنجان، محمدباقر نوبخت عصر امروز در شورای مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور مسؤولان کشوری در استان‌ها زمینه اعلام مطالبات مردم به مسؤول کشوری را فراهم می‌کند، اظهار کرد: از اعلام نظر و مطالبات نمایندگان مردم زنجان در مجلس و استاندار زنجان در جلسه تشکر می‌کنم.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه جمع‌بندی از عملیات اجرایی ناشی از سفر مسؤولان کشوری به استان‌ها باید اتفاق بیفتد، بیان کرد: استان زنجان باید سهم و نقش خود در جهش تولید را ایفا کند و سازمان برنامه و بودجه کشور نیز باید برنامه استان‌ها را ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه در رییس جمهور در سفر به استان زنجان بالغ بر 46 طرح با 751 میلیارد تومان منابع مالی مصوب شده بود، ادامه داد: در عمل به مبلغ یک هزار و 355 میلیارد تومان هزینه شده که 178 درصد از نظر بودجه‌ای وعده داده شده را شامل می‌شود.

نوبخت با اشاره به بررسی و ارزیابی استان زنجان در سفر‌های انجام شده و بررسی مستمر پروژه‌ها عنوان کرد: نیمی از هزینه ریالی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 32 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

تخصیص 32 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان