مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:552020-07-27ورزشي

استفاده از تجربیات تجمع استان ها در شرایط کرونا برای ایام محرم


نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: از تجربیات دیگر شهرستان ها، استان ها و کشورها در زمینه برگزاری تجمعات در دوره کرونا برای ایام محرم به درستی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون حسنوند در نشست هم اندیشی ایام محرم، اظهار کرد: برگزاری ایام عزاداری در شهرستان اندیمشک منوط به تصمیم ستاد کرونا است.

وی حفظ سلامت و جان شهروندان را اولویت نخست دانست و افزود: برگزاری آیین عزاداری دهه اول محرم باید با رعایت همه دستورالعمل ها در حوزه پیشگیری از کرونا انجام شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از تجربیات دیگر شهرستان ها، استان ها و کشورها در زمینه برگزاری تجمعات در دوره کرونا استفاده شود، تصریح کرد: از تجمع در مکان های مسقف با توجه به دستورالعمل ستاد کرونا پرهیز شود و می توان اماکن ورزشی روباز را با هماهنگی اداره تربیت بدنی در اختیار هیئت ها برای عزاداری قرار داد.

وی گفت: چند فرد را برای رعایت بهداشت در هیئت ها برای حفظ سلامت عزاداران آموزش داده شود و با استفاده از تب سنج و رعایت پروتکل ها از شیوع بیماری کرونا پیشگیری شود.

حسنوند افزود: حداقل یک هزار ماسک به هر یک از هیئت ها توسط تبلیغات اسلامی با توجه به اهمیت موضوع سلامت و جان مردم اهدا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی به درستی به هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تجربیات تجمع استان ها در شرایط کرونا برای ایام محرم

استفاده از تجربیات تجمع استان ها در شرایط کرونا برای ایام محرم