مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:552020-07-27پزشكي

این درد درمان ندارد...


رییس اداره تامین و ارتقای سلامت دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کرونا به عنوان یک بیماری مزمن فرسوده کننده یاد کرد و افزود: - ایسنا/کرمانشاه رییس اداره تامین و ارتقای سلامت دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کرونا به عنوان یک بیماری مزمن فرسوده کننده یاد کرد و افزود: این بیماری درمانی ندارد و باید همه افراد برای مقابله با آن با جدیت و صبر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر رامین رضایی اظهار کرد: تاکنون اطلاع رسانی های متعددی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا در رسانه ها و شبکه های مجازی صورت گرفته، ولی به نظر می رسد مجموعه این اقدامات یا کافی نبوده و یا از اثربخشی لازم برخوردار نبوده است.

وی افزود: واقعیت این است مبتلایان به کرونا در دنیا امروز از مرز 16 میلیون نفر عبور کرده اند و 650 هزار مورد مرگ در اثر کرونا در دنیا به ثبت رسیده است.

رضایی تصریح کرد: متاسفانه در ایران نیز تا کنون 290 هزار مبتلا به کرونا شناسایی شده و 15 هزار و 500 نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

رضایی با بیان اینکه کرونا محدودیت هایی برای سیستم بهداشتی درمانی ایجاد کرده گفت: ماه هاست پرسنل سیستم بهداشت و درمان نتوانسته اند به مرخصی کافی بروند و خستگی و فرسودگی شغلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این درد درمان ندارد...

این درد درمان ندارد...