مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:052020-07-26پزشكي

تأخیر و وقفه واکسیناسیون کودکان در بحران کرونا پذیرفتنی نیست


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:در روزهای بحرانی کرونایی، مراجعه برخی از والدین به مراکز بهداشتی جهت تزریق واکسن فرزندانشان با تأخیر انجام شده که کار درست و تأیید شده ای نیست.

- ایسنا/گیلان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:در روزهای بحرانی کرونایی، مراجعه برخی از والدین به مراکز بهداشتی جهت تزریق واکسن فرزندانشان با تأخیر انجام شده که کار درست و تأیید شده ای نیست.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به همه گیری ویروس کرونا در ایران و جهان که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، اظهار کرد: این وضعیت بحرانی موجب غفلت سایر حوزه ها و موضوعات بهداشتی و درمانی نشده است و یکی از موارد موضوع واکسیناسیون کودکان است.

وی با بیان اینکه واکسن ها ضمن آموزش سیستم ایمنی بدن در برابر انواع میکروب ها، از بدن انسان نیز محافظت می کند، خاطرنشان کرد: در این روزهای کرونایی در برخی مناطق کشور که با بحران این ویروس منحوس مواجه هستیم مراجعه برخی از والدین به مراکز بهداشتی جهت تزریق واکسن فرزندانشان با تأخیر و وقفه همراه بوده است که کار درست و تأیید شده ای نیست.

حیدرزاده با ذکر این نکته که در شرایط همه گیری کرونا این نگرانی وجود دارد که به دلیل تأخیر و عدم انجام برخی اقدامات بهداشتی و درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر و وقفه واکسیناسیون کودکان در بحران کرونا پذیرفتنی نیست

تأخیر و وقفه واکسیناسیون کودکان در بحران کرونا پذیرفتنی نیست