مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 03:252020-07-26اجتماعي

سلامت دانش آموزان و بهداشت مدارس به طور مستمر ارزیابی می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: سلامت دانش آموزان و بهداشت مدارس به طور مستمر ارزیابی شده و با همکاری مراقبین، محتواهای آموزشی تهیه و منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین خوشگوار صبح امروز یکشنبه در نشست مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان کردستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، توجه به ماهیت تشکیل کارگروه سلامت و بهداشت ذیل فعالیت های پروژه مهر را بسیار ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: هدف از ایجاد این کارگروه این است که بحث سلامت و بهداشت مدارس در کانون توجه قرار گیرد و از شکل جانبی و فرعی به متن اقدامات مدیران مدارس تغییر کند، چون که تحقق این مهم لازمه تحقق اهداف سایر بخش ها در آغاز سال تحصیلی خواهد بود.

وی افزود: انتظار داریم ضمن برگزاری منظم جلسات کارگروه، مصوبات کارگروه استانی و کارگروه های شهرستانی مورد تأکید قرار گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان نقش مدیران مدارس را بسیار کلیدی و تعیین کننده عنوان کرد و ادامه داد: در تمام جلسات با مدیران مدارس باید به موضوع سلامت و بهداشت با محوریت پیشگیری و چگونگی مواجهه با بیماری کرونا تأکید شود و این موضوع پیوست همه سخنان شما در جلسات مختلف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت دانش آموزان و بهداشت مدارس به طور مستمر ارزیابی می شود

سلامت دانش آموزان و بهداشت مدارس به طور مستمر ارزیابی می شود