مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-24سياسي

زیباکلام همراهی با چپ مارکسیست کودتاکننده در سازمان مجاهدین خلق را در کارنامه دارد


رییس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران عنوان کرد: درست است که صادق زیباکلام همراهی با چپ مارکسیست کودتاکننده در سازمان مجاهدین خلق را در کارنامه اش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس سلیمی نمین رییس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به اظهارات اخیر صادق زیباکلام فعال اصلاح طلب که در روزنامه سازندگی منتشر شد، واکنش نشان داد.

رییس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران واکنش را خود در قالب نامه ای به محمد قوچانی سردبیر این روزنامه ابراز کرده است که متن آن به شرح ذیل است: جناب آقای قوچانی سردبیر محترم روزنامه سازندگی با سلام، اجازه دهید در آغاز سخن صادقانه معروض دارم مباحثی که بعد از نگارش نامه آقای موسوی خویینی ها به رهبری در آن جریده منعکس شد نه تنها به تشخیص روند رویدادهای تاریخی چهار دهه اخیر و تعاملات سیاسی گذشته و حال کمکی نمی کند، بلکه به نظر می رسد این موضوع فرصتی برای تسویه حساب های بین جریانی در طیف اصلاح طلبان تلقی شده است.

آنچه بعد از یک دور هجمه های توهین آمیز و تخریب گرانه شاهدیم توسل به افرادی برای تقویت و تثبیت برتری درون طیفی است.

افرادی که به هیچ اصولی پای بند نیستند و سوابقشان در زیگزاگ رفتن و تذبذب در مواضع، بسیار پرتأمل تر از کسانی است که در سر مقاله خود به آنان هجمه کرده اید، چه آورده ای برای حزبتان خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباکلام همراهی با چپ مارکسیست کودتاکننده در سازمان مجاهدین خلق را در کارنامه دارد

زیباکلام همراهی با چپ مارکسیست کودتاکننده در سازمان مجاهدین خلق را در کارنامه دارد