مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 04:352020-07-24بين الملل

عضو پارلمان عراق: عقب نشینی جزیی آمریکا از عراق قابل قبول نیست


عضو پارلمان عراق در واکنش به خبر ائتلاف بین المللی درباره کاهش تدریجی نیروهایش از عراق گفت که عقب نشینی جزیی آمریکا از عراق قابل قبول نیست و باید جدول زمانی برای این کار تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عضو ائتلاف الفتح در پارلمان عراق، دولت جدید عراق را به اجرای مصوبه اخراج نظامیان خارجی از این کشور ملزم خواند و گفت که گروه های سیاسی منتظر هستند تا ببینند مصطفی الکاظمی در واشنگتن در این باره چه بحث و گفت وگویی خواهد داشت.

مختار الموسوی در نخستین واکنش سیاسیون عراق به اعلام ائتلاف بین المللی درباره کاهش تدریجی شمار نیروهایش در عراق گفت: عقب نشینی جزیی نیروهای آمریکایی یا ائتلاف بین المللی از عراق قابل قبول نیست وقتی که نیروهای مسلح عراق در اوج آمادگی برای دفاع از کشور در برابر هر خطری هستند .

جانشین فرمانده نیروهای ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش روز پنجشنبه با اشاره به کاهش تدریجی شمار نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه، از تحویل پایگاه نظامی بسمایه به بغداد در شنبه آینده خبر داد.

عضو پارلمان عراق در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم   همچنین با تاکید بر اینکه دولت آمریکا درصدد تعلل و وقت کشی برای خاتمه دادن به پرونده حضور نیروهایش در خاک عراق است، گفت: گروه های سیاسی منتظر هستند تا ببینند مصطفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو پارلمان عراق: عقب نشینی جزیی آمریکا از عراق قابل قبول نیست

عضو پارلمان عراق: عقب نشینی جزیی آمریکا از عراق قابل قبول نیست