مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 16:052020-07-22اقتصادي

سازمان بنادر 100 میلیارد تومان هزینه لایروبی خلیج گرگان را تامین می کند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های دریای موجود در این استان، اظهار کرد: گلستان از عدم تعادل در فعالیت های مرتبط با دریا رنج می برد و تمام فعالیت ها منحصر به استان های مازندران و گیلان شده است.

- ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های دریای موجود در این استان، اظهار کرد: گلستان از عدم تعادل در فعالیت های مرتبط با دریا رنج می برد و تمام فعالیت ها منحصر به استان های مازندران و گیلان شده است.

میرمحمد غراوی عصر امروز چهارشنبه یکم مرداد در پانزدهمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت مناطق ساحلی(ICZM)، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ استفاده ای از ظرفیت ساحلی در گلستان نمی شود و روز به روز این عدم تعادل اضافه می شود.

وی افزود: تلاش داریم در کمیته ملی تالاب ها با حضور دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری طرح علاج بخشی خلیج گرگان هر چه سریعتر به نتیجه برسانیم و هم اکنون نیز با هماهنگی ایشان مقرر شد سازمان بنادر به میزان 100 میلیارد تومان هزینه های لایروبی خلیج گرگان را تامین کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به وجود فانوس دریایی در شهرستان بندرگز، از میراث فرهنگی خواست تا همراهی لازم را با سازمان بنادر جهت احیای این بنا صورت دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بنادر 100 میلیارد تومان هزینه لایروبی خلیج گرگان را تامین می کند

سازمان بنادر 100 میلیارد تومان هزینه لایروبی خلیج گرگان را تامین می کند