مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-21سياسي

روایت قرآن مجید از انجیل و تورات این هفته در «اسلام دات کام»


برنامه «اسلام دات کام» که از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی پخش می شود در این قسمت به انجیل و تورات در قرآن، می پردازد.

- برنامه اسلام دات کام که از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی پخش می شود در این قسمت به انجیل و تورات در قرآن، می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه اسلام دات کام (Islampuntocom) که در هر قسمت به موضوعات اساسی دین اسلام می پردازد این بار به روایت قرآن مجید از انجیل و تورات اختصاص دارد.

در قرآن، کلمه انجیل بیش از 10 بار ذکر شده، همچنین بیان شده است که انجیل به حضرت عیسی (علیه السلام) نازل شده و بدین ترتیب صحت آن مورد تایید است.

از آنجا که اسلام ریشه ادیان الهی یهودیت و مسیحیت را یکتاپرستی و دعوت به ایمان به خدا می داند، کتب آسمانی این ادیان را نیز تأیید می کند.

در این برنامه عنوان می شود که باید در نظر داشت که قرآن، آیات اصلی تورات و انجیل را که به موسی (ع) و عیسی (ع) نازل شده است، تایید می کند.

خداوند در قرآن در آیات مورد بحث و هر جا که از کتاب عیسی (علیه السلام) نام برده است نزول آن را از طرف خدا معرفی کرده است.

اما اسلام در مورد نسخه های فعلی این 2 کتاب، موضع روشن و محکمی را ارائه می دهد و معتقد است محتویات این کتب با خرافات فراوان آمیخته شده که گواه بر ساختگی بودن و تحریف این کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت قرآن مجید از انجیل و تورات این هفته در «اسلام دات کام»

روایت قرآن مجید از انجیل و تورات این هفته در «اسلام دات کام»