مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-21اجتماعي

آموزش های گذشته بیشتر در حد ارائه آمار بود/ ضرورت معرفی فرهنگ مهارت


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان با بیان اینکه آموزش های گذشته بیشتر در حد ارائه آمار بود، می گوید: آموزش ها خسته کننده بود و باید آنها را به روز می کردیم که در این راستا فعالیت های خوبی اجرا شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان با بیان اینکه آموزش های گذشته بیشتر در حد ارائه آمار بود، می گوید: آموزش ها خسته کننده بود و باید آنها را به روز می کردیم که در این راستا فعالیت های خوبی اجرا شد.

محمدرضا آذرخش 31 تیرماه در نشست خبری با خبرگزاری ها اظهار کرد: اوایل سال 98 به عنوان مدیر این اداره کار را شروع کردم که مصادف شد با سیل و همین موجب شد، چندین ماه برنامه های ما به عقب بیفتد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت اداره کل فنی و حرفه ای استان در سیل، تصریح کرد: کارهای زیادی در این راستا اجرا کردیم که نمونه بارز آن 3000 لوازم خانگی بود که به مردم سیل زده لرستان اهدا کردیم.

آذرخش با اشاره به اینکه اداره کل فنی و حرفه ای لرستان به لحاظ زیرساختی از ریل خارج شده بود، تصریح کرد: سال گذشته تغییراتی را در بحث زیرساخت ها ایجاد کردیم؛ در حال حاضر شرایط نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان با بیان اینکه اول از همه به دنبال این بودیم که کیفیت آموزش را بالا ببریم، تصریح کرد: آموزش های ما خسته کننده بود و باید آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های گذشته بیشتر در حد ارائه آمار بود/ ضرورت معرفی فرهنگ مهارت

آموزش های گذشته بیشتر در حد ارائه آمار بود/ ضرورت معرفی فرهنگ مهارت