مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-21بين الملل

مجریان محبوب ترامپ در «فاکس نیوز»، به اتهام آزار جنسی دادگاهی می شوند


دو زن آمریکایی در دادگاه نیویورک، علیه مجریان سرشناس شبکه فاکس نیوز و حامیان دونالد ترامپ شامل «شان هانیتی» و «تاکر کارلسون» به اتهام آزار جنسی شکایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنیفر اکهارت تهیه کننده سابق در شبکه فاکس نیوز و کتی ارئو خبرنگار آمریکایی علیه فاکس نیوز و چند مجری سرشناس آن به اتهام آزار جنسی و بی توجهی به این موضوع به دادگاهی در نیویورک شکایت بردند.

به نوشته پولیتیکو ،  اد هنری مجری آمریکایی که اوایل ماه جاری میلادی از شبکه فاکس نیوز اخراج شد، یکی از کسانی است که با شکایت درباره آزار جنسی و یک مورد تجاوز مواجه شده است.

جنیفر اکهارت تهیه کننده سابق در فاکس نیوز   در بین اسامی مجریان فاکس نیوز که علیه آنها به اتهام آزار جنسی شکایت شده است، نام دو مجری سرشناس و محبوب دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا هم دیده می شود.

شان هانیتی مجری باسابقه فاکس نیوز و چهره رسانه ای شناخته شده جمهوری خواهان آمریکا به همراه تاکر کارلسون و هاوارد کورتز به طور جداگانه در این شکواییه به انجام رفتار نامناسب جنسی و تبعیض جنسیتی متهم شده اند.

اکهارت در شکایت خود علیه اد هنری اعلام کرد، وی با سوء استفاده از سابقه کاری بالای خود در شبکه فاکس نیوز خواستار برقراری رابطه جنسی شده بود اما وقتی به خواسته اش نرسید، دست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریان محبوب ترامپ در «فاکس نیوز»، به اتهام آزار جنسی دادگاهی می شوند

مجریان محبوب ترامپ در «فاکس نیوز»، به اتهام آزار جنسی دادگاهی می شوند